суббота, 18 апреля 2015 г.

Так про що ж писати в блозі?

- Автор! Так-так, саме ви! Чому рідко пишете у своєму блозі?

- Ну ... я як-би не зовсім автор ... в сенсі не письменник, а всього лише блогер ...
- Яка різниця: автор, письменник, блогер. Не чіпляйтеся до слів, а відповідайте на питання!
- Відповідаю: пишу тоді, коли є натхнення.
- А що вас надихає?
- Ой, та останнім часом мало що ... Життя, розумієте-ли, складна штука! Зростання цін, відсутність перспектив, хвороби, втрати, невпевненість у майбутньому, можливо, когось і надихають, але мене якось ні!  Не хочеться ділитися негативом ...
- А чого ж вам хочеться?
- Хочеться лягти на дно ...
- Ні-ні! Не розкисати! Ох, вже ці мені творчі особистості ...
- Хто вам сказав, що я - творча особистість ?!
- Ну як же! Стішата-оповіданнячка потихеньку крапаєте?
- Крапаю.
- Комп'ютерні програми самостійно освоюєте?
- Освоюю.
- В області кулінарії експериментуєте?
- Поки ніхто не скаржився ...
- Так от про все це і пишіть в блозі! А то все негатив, негатив ... Адже в житті стільки цікавого! Поділіться своїми думками, враженнями, напрацюваннями, маленькими відкриттями. Але тільки своїми особистими, авторськими, копіпаст нікому не цікавий!
- Так? Я подумаю ...
- Не "подумаю" а сідайте і пишіть!

Комментариев нет:

Отправить комментарий